Scarsdale dijeta

Scarsdale dijetu osmislio je američki liječnik Herman Tarnower još 70-ih godina, a bazira se na smanjenom unosu masti i ugljikohidrata. Ukoliko budete dosljedni ovoj dijeti, možete izgubiti i do 9 kilograma u samo dva tjedna. Plan dijete sadrži 5 menija za 14 dana koji su osmišljeni kako bi vam dali odgovarajuću količinu masti, proteina i ugljikohidrata.

Namijenjena je svim onima čvrstog karaktera koji će ju slijediti bez kompromisa, ali i onima kojima je ostalo malo vremena da dotjeraju liniju prije nego se skinu u badić. Osim toga, dobra je za detoksikaciju i čišćenje organizma.

Doručak uvijek uključuje pola grejpa koji pomaže u sagorijevanju kalorija. Ručak i večera su uglavnom sastavljeni od voća, salata, povrća i proteinske hrane, kao što su bijelo meso i riba. Za vrijeme dijete alkohol je strogo zabranjen, a pića koja su dopuštena su: kava bez kofeina, crni čaj, dijetna gazirana pića i voda.

Savjet plus je da koristite limun i ocat na salatama umjesto gustih preljeva kao što je ulje.

Plan prehrane

1. dan

Doručak
: kava, čaj bez šećera ili pola grejpa

Ručak: nemasna teletina, piletina ili riba u neograničenim količinama uz koju idu salata od rajčica. Potom kava ili čaj bez šećera.

Večera
: pečena ili kuhana riba uz rajčicu i zelenu salatu, a kao desert preporučuje se grejp ili dinja

2. dan

Doručak: kava, čaj bez šećera ili pola grejpa

Ručak
: voćna salata u neograničenoj količini pripravljena od voća po želji, potom kava

Večera
: pljeskavica od nemasnog mljevenog mesa pečena bez masti i kuhano ili pirjano povrće po želji i isto tako u neograničenoj količini.

3. dan

Doručak: kava, čaj bez šećera ili pola grejpa

Ručak: salata od tune i svježeg povrća po želji, u neograničenoj količini, a kao desert grejp ili dinja

Večera
: dva nemasna svinjska kotleta uz miješanu zelenu salatu u neograničenoj količini, nakon toga kava

4. dan

Doručak
: kava, čaj bez šećera ili pola grejpa

Ručak
: dva jaja (pripremljena po želji, ali bez masnoća) uz svježi nemasni sir, potom zelene mlade mahune ili salata od rajčice, jedan integralni tost i naposljetku kava

Večera
: piletina (na žaru ili kuhana bez kožice) i špinat ili salata od paprike, sve to u neograničenim količinama i potom kava

5. dan


Doručak
: kava, čaj bez šećera ili pola grejpa

Ručak
: nekoliko šnita tvrdog sira sa što manje masnoća uz špinat u neograničenim količinama te jedan integralni dvopek

Večera
: pečena riba i kuhano povrće ili zelena salata u neograničenim količinama uz jedan integralni dvopek

6. dan

Doručak: kava, čaj bez šećera ili pola grejpa

Ručak
: voćna salata u neograničenim količinama i kava

Večera
: pečena piletina bez kožice, rajčica i zelena salata u neograničenim količinama uz grejp ili dinju, a potom kava

7. dan

Doručak: kava, čaj bez šećera ili pola grejpa

Ručak
: hladna ili vruća piletina bez kožice uz rajčicu, mrkvu, kuhani kupus, brokulu ili cvjetaču u neograničenim količinama, zatim grejp ili dinja i na kraju obroka kava

Večera
: nemasna govedina, teletina ili junetina i miješana salata, sve u neograničenim količinama i potom kava.

Ukoliko ipak ne možete bez šećera, u čaj stavite umjetna sladila, a u drugom tjednu dijete ponovite menije iz prvog.