Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Gastronomija

Što jesti nakon vježbanja?

Savjeti za održavanje linije bez izgladnjivanja.

Važno je što jedete nakon vježbanja. Nije bitno u koje doba dana trenirate, ključ je da nakon vježbe u tijelo unosite jela kombinirana od proteina i ugljikohidrata. Proteini pomažu pri opravku mišića, a ugljikohidrati pune vaše spremnike energije. Za najbolje rezultate jedite između 30 i 60 minuta poslije vježbanja jer je to vrijeme kada najviše hrane odlazi baš u mišiće. Razlog je što zbog povećanih enzima tijelo učinkovitije pretvara glukozu u energiju a proteine u pogonske mišiće.

Što jesti?

Kombinacija banane, mlijeka i jogurta svježe je sportsko i osvježavajuće piće. Mliječni proizvodi poput jogurta i mlijeka imaju dvostruku dužnost – njima u tijelo unosite ugljikohidrate i proteine. Banana je bogata kalijem i magnezijem te je melem i hrana za mišiće. Savršen napitak snage nakon poslijepodnevne vježbe. Nećete pogriješiti ako pojedete i sendvič od pšeničnog kruha, rajčica, sira, puretine i šunke. U njemu se nalazi sve što vašem tijelu treba nakon napornog treninga. Za ljubitelje sendviča tu je i sendvič s jajima. Ona su bogata proteinima i vitaminima, čuvaju imunitet, a pretjerano ne debljaju. Za puniji okus dodajte mozzarellu ili špinat. Ta će kombinacija osvježiti umorne mišiće.

Lagano, slatko, gurmansko – izaberite

Ako vam pak nije lako jesti 30 minuta nakon vježbe, probajte s nečim laganim. Tu su uvijek zobene pahuljice, med i lan u kombinaciji. A nakon toga popijte čašu narančina soka. Samo pripazite koliko porciju konzumirate jer je to jako kalorična hrana. Gurmani mogu uživati i u dobrom komadu lososa. Poslužite ga sa smeđom rižom i povrćem kuhanom na pari. To jelo bogato je proteinima i omega-kiselinama, a nakon njega neće vam pasti na pamet nešto grickati u kasnim noćnim satima. Zadržat ćete zdravlje i liniju. Brza za pripremu i povoljna za organizam jest salata od graha, feta-sira i krastavaca. Dodajte još maslinovo ulje, kap limuna, celera i luka po želji. Ako napravite veću količinu, nakon svakog treninga čeka vas zdravo jelo. Za kraj nešto za sladokusce i ljubitelje maslaca od kikirikija. Iako je to kaloričan proizvod, jedna žlica pomiješana s piletinom i povrćem te umotana u tortilju čini ukusno i hranjivo jelo.

1 Comment

1 Comment

  1. Pingback: Što jesti nakon vježbanja?

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Beauty report

Nokti na rukama rastu 3.5 milimetra mjesečno, a ako vam se čini da nije tako možda vam nedostaje vitamina.

Gastronomija

Bulgur može biti super zamjena za rižu ili dodatak ljetnoj salati, osobito ako ste u potrazi za namirnicom s manje kalorija i kvalitetnim ugljikohidratima

Savjeti stručnjaka

Cjelovite žitarice bogat su izvor proteina, minerala te vitamina B i E, a osim toga sadrže i malo masti, stoga su odličan izbor za...

Savjeti stručnjaka

S prvim zrakama sunca i malo višim temperaturama, kreće maštanje o plaži i izgledu u kupaćem kostimu.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.