Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Vrijeme je za internet marketing

Internet je marketingu otvorio vrata u novi svijet distribucije informacija na globalnoj razini. Preko oglašavanja na internetu možete dobiti potpuni izvještaj o broju osoba koje su vidjele vašu reklamu i web stranicu te koliko ste novih klijenata stekli.

Osim običnih bannera (oglasa), ono uključuje i pay-per-click i e-mail marketing.

Pay-per-click marketing je model plaćanja on-line oglašavanja gdje se plaća za konkretni klik kroz oglas. Najpoznatiji servisi koji nude ovakvu uslugu su Google adwords i Yahoo search marketing.

E-mail marketing je oblik direktnog marketinga koji koristi e-mail kao promotivno sredstvo u komercijalne svrhe. Vice Božić, strateg za digitalne medije u agenciji PHD otkrio nam je kako ovaj oblik marketinga nije puno koristio u dosadašnjim projektima iz jednostavnog razloga – klijenti se nevoljko odlučuju za njega.

– E-mail marketing zahtjeva određenu brigu i održavanje. To ne uključuje samo puko slanje maila, jer je cilj svakog oblika marketinga, pa tako i ovoga, nastaviti komunikaciju. E-mail nam ne ostavlja dovoljno prostora „za objašnjenje“, tako da ga ja vrlo rijetko koristim kao isključivu metodu oglašavanja, – ističe Božić.

Porast ulaganja u on-line oglašavanje

Od ukupnog budžeta kampanja, za sada se tek tri posto ulaže u on-line oglašavanje. No, ta brojka se mijenja. Prošle godine taj je iznos „skočio“ na šest posto, a Božić predviđa daljni rast tog trenda.

– Iduće godine će biti pravi boom internet oglašavanja. Niti jedna kampanja, odnosno proizvod, neće si dopustiti zanemarivanje ovog važnog segmenta. Više se neće postavljati pitanje ulagati u on- line marketing, već koliko ulagati, – navodi Božić.

U klasičnom marketingu komunikacija između klijenta i potrošaća je jednosmjerna što se u modernom marketingu mijenja. Danas je dijalog okosnica svake kampanje te se mišljenje klijenta iznimno cijeni.

Marketing na Facebooku

Kao primjer uspješnosti on-line marketinga Božić navodi kampanju za Rexona-teens mirise koja se provodila i na popularnom Facebook-u.

Korisnici Facebooka imaju mogućnost kreiranja „grupa“ u kojima mogu nesmetano komunicirati o zajedničkim temama. Tu mogućnost Božić je iskoristio za kampanju te je kreirao „Rexona teens grupu“.

Grupa je bila zamišljena kao mjesto gdje će mlade djevojke, potencijalni kupci, razgovarati o temama koje ih zanimaju, ali i o Rexona teens proizvodima. Osmislio je i nagradnu igru gdje su korisnice s najviše komentara dobivale Rexona mirise. Danas je „Rexona teens“ najveća grupa na Facebooku.

– Kada potencijalni potrošač pogleda na televiziji reklamni spot za neki proizvod, ne može izraziti svoje mišljenje o njemu. Nedostatak komunikacije je internet definitivno ispravio i to nam omogućava osobniji pristup potencijalnom klijentu. Na taj način dobivamo objektivna mišljenja potrošača koja nam pomažu da svoje kampanje još kreativnije i uspješnije provodimo, – zaključuje Božić.

Written By

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

She Book Club

Nagrađivana britanska novinarka Yomi Adegoke svojim provokativnim romanom Lista propituje način na koji doživljavamo odnose, moral i internetsku kulturu.

Savjeti i preporuke

Rexona je novom kampanjom #UčiniNemoguće odlučila učiniti baš to i predstaviti svoje poboljšane proizvode, motivirajući svakoga na pomicanje granica!

Zanimljivosti

Pokušali smo sastaviti popis najboljih video igara sa sportskom tematikom koje su, svaka u svoje vrijeme, natjerale stotine milijuna ljudi diljem svijeta da satima...

Duh i tijelo

Iako ste možda znali da trebate vježbati tijelo, jeste li znali da bi moglo biti važno i vježbanje mozga?

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.