Osim običnih bannera (oglasa), ono uključuje i pay-per-click i e-mail marketing.
Pay-per-click marketing je model plaćanja on-line oglašavanja gdje se plaća za konkretni klik kroz oglas. Najpoznatiji servisi koji nude ovakvu uslugu su Google adwords i Yahoo search marketing.
E-mail marketing je oblik direktnog marketinga koji koristi e-mail kao promotivno sredstvo u komercijalne svrhe. Vice Božić, strateg za digitalne medije u agenciji PHD otkrio nam je kako ovaj oblik marketinga nije puno koristio u dosadašnjim projektima iz jednostavnog razloga – klijenti se nevoljko odlučuju za njega.
– E-mail marketing zahtjeva određenu brigu i održavanje. To ne uključuje samo puko slanje maila, jer je cilj svakog oblika marketinga, pa tako i ovoga, nastaviti komunikaciju. E-mail nam ne ostavlja dovoljno prostora „za objašnjenje“, tako da ga ja vrlo rijetko koristim kao isključivu metodu oglašavanja, – ističe Božić.
Porast ulaganja u on-line oglašavanje
Od ukupnog budžeta kampanja, za sada se tek tri posto ulaže u on-line oglašavanje. No, ta brojka se mijenja. Prošle godine taj je iznos „skočio“ na šest posto, a Božić predviđa daljni rast tog trenda.
– Iduće godine će biti pravi boom internet oglašavanja. Niti jedna kampanja, odnosno proizvod, neće si dopustiti zanemarivanje ovog važnog segmenta. Više se neće postavljati pitanje ulagati u on- line marketing, već koliko ulagati, – navodi Božić.
U klasičnom marketingu komunikacija između klijenta i potrošaća je jednosmjerna što se u modernom marketingu mijenja. Danas je dijalog okosnica svake kampanje te se mišljenje klijenta iznimno cijeni.
Marketing na Facebooku
Kao primjer uspješnosti on-line marketinga Božić navodi kampanju za Rexona-teens mirise koja se provodila i na popularnom Facebook-u.
Korisnici Facebooka imaju mogućnost kreiranja „grupa“ u kojima mogu nesmetano komunicirati o zajedničkim temama. Tu mogućnost Božić je iskoristio za kampanju te je kreirao „Rexona teens grupu“.
Grupa je bila zamišljena kao mjesto gdje će mlade djevojke, potencijalni kupci, razgovarati o temama koje ih zanimaju, ali i o Rexona teens proizvodima. Osmislio je i nagradnu igru gdje su korisnice s najviše komentara dobivale Rexona mirise. Danas je „Rexona teens“ najveća grupa na Facebooku.
– Kada potencijalni potrošač pogleda na televiziji reklamni spot za neki proizvod, ne može izraziti svoje mišljenje o njemu. Nedostatak komunikacije je internet definitivno ispravio i to nam omogućava osobniji pristup potencijalnom klijentu. Na taj način dobivamo objektivna mišljenja potrošača koja nam pomažu da svoje kampanje još kreativnije i uspješnije provodimo, – zaključuje Božić.
Pay-per-click marketing je model plaćanja on-line oglašavanja gdje se plaća za konkretni klik kroz oglas. Najpoznatiji servisi koji nude ovakvu uslugu su Google adwords i Yahoo search marketing.
E-mail marketing je oblik direktnog marketinga koji koristi e-mail kao promotivno sredstvo u komercijalne svrhe. Vice Božić, strateg za digitalne medije u agenciji PHD otkrio nam je kako ovaj oblik marketinga nije puno koristio u dosadašnjim projektima iz jednostavnog razloga – klijenti se nevoljko odlučuju za njega.
– E-mail marketing zahtjeva određenu brigu i održavanje. To ne uključuje samo puko slanje maila, jer je cilj svakog oblika marketinga, pa tako i ovoga, nastaviti komunikaciju. E-mail nam ne ostavlja dovoljno prostora „za objašnjenje“, tako da ga ja vrlo rijetko koristim kao isključivu metodu oglašavanja, – ističe Božić.
Porast ulaganja u on-line oglašavanje
Od ukupnog budžeta kampanja, za sada se tek tri posto ulaže u on-line oglašavanje. No, ta brojka se mijenja. Prošle godine taj je iznos „skočio“ na šest posto, a Božić predviđa daljni rast tog trenda.
– Iduće godine će biti pravi boom internet oglašavanja. Niti jedna kampanja, odnosno proizvod, neće si dopustiti zanemarivanje ovog važnog segmenta. Više se neće postavljati pitanje ulagati u on- line marketing, već koliko ulagati, – navodi Božić.
U klasičnom marketingu komunikacija između klijenta i potrošaća je jednosmjerna što se u modernom marketingu mijenja. Danas je dijalog okosnica svake kampanje te se mišljenje klijenta iznimno cijeni.
Marketing na Facebooku
Kao primjer uspješnosti on-line marketinga Božić navodi kampanju za Rexona-teens mirise koja se provodila i na popularnom Facebook-u.
Korisnici Facebooka imaju mogućnost kreiranja „grupa“ u kojima mogu nesmetano komunicirati o zajedničkim temama. Tu mogućnost Božić je iskoristio za kampanju te je kreirao „Rexona teens grupu“.
Grupa je bila zamišljena kao mjesto gdje će mlade djevojke, potencijalni kupci, razgovarati o temama koje ih zanimaju, ali i o Rexona teens proizvodima. Osmislio je i nagradnu igru gdje su korisnice s najviše komentara dobivale Rexona mirise. Danas je „Rexona teens“ najveća grupa na Facebooku.
– Kada potencijalni potrošač pogleda na televiziji reklamni spot za neki proizvod, ne može izraziti svoje mišljenje o njemu. Nedostatak komunikacije je internet definitivno ispravio i to nam omogućava osobniji pristup potencijalnom klijentu. Na taj način dobivamo objektivna mišljenja potrošača koja nam pomažu da svoje kampanje još kreativnije i uspješnije provodimo, – zaključuje Božić.
In this article:digitalni mediji, e-mail, facebook, internet, markting, oglašavanje, rexona, vice božić
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login