Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Zašto je rolanje super

7 razloga da se počnete baviti ovom aktivnosti.

Rolanje je zabavan i jeftin način opuštanja i izuzetno zdrava tjelesna aktivnost. Prikladno je za ljude svih dobi, a praktičan je i način prijevoza. Za razliku od trčanja, rolanje sagorijeva kalorije bez pritiska na zglobove i koljena. Svakodnevno rolanje pridonosi smanjenju rizika za nastanak srčanih bolesti, a pruža još mnoge dobrobiti za naše fizičko i mentalno zdravlje.

Donosimo sedam razloga zbog kojih biste trebali izvuči svoje role iz ormara i iskoristiti sve benefite ove odlične sportske rekreativne aktivnosti.

1. Druženje

Rolanje je rekreativan sport koji je idealan za druženje. Gotovo svaki član obitelji može rolati, od djece do bake i djeda, a idealan je izbor za spoj na otvorenom. Pruža priliku za razgovor i sklapanje novih prijateljstava, a tjelesna aktivnost pomaže u oslobađanju endorfina koji poboljšava raspoloženje. Rolanje budi i natjecateljski duh.



2. Smanjuje stres

Za one koji vole samostalne aktivnosti ovo je savršeni način da budu sami sa sobom i svojim mislima. Rolanje smiruje misli, reducira nakupljeni stres i ublažava depresiju.

3. Aerobni trening

Redovita tjelesna aktivnost pomaže u smanjenju rizika za nastanak srčanih bolesti i moždanog udara te snižava krvni tlak i kolesterol. Rolanje pruža odličan aerobni trening, ali za razliku od trčanja, ne stvara pritisak na zglobove, ligamente i tetive. Kako biste pojačali intenzitet vježbanja, rolajte brže, koristite ruke i rolajte uzbrdo.



4. Jača mišiće

Jednako kao što pruža odličan aerobni (kardio) trening, rolanje pomaže u jačanju i oblikovanju mišića. Razvija mišiće u donjem dijelu tijela, jača kvadricepse, bedra, mišiće stražnjice i mišiće u listovima i donjem dijelu nogu. Mišići na trbuhu i leđima pomažu tijelu pri održavanju ravnoteže, stoga i oni sudjeluju u tjelovježbi.

5. Poboljšava ravnotežu

Rolanje poboljšava ravnotežu, fleksibilnost i koordinaciju, a ne stvara pritisak na zglobove i koljena kao trčanje. Početnicima se preporučuje da tijelo drže ravno kada rolaju, dok se napredniji vježbači naginju prema naprijed.



6. Sagorijeva kalorije

Rolanje je idealan način za sagorijevanje kalorija. U sat vremena osoba sagorijeva od oko 700 do 900 kalorija, ovisno o spolu, težini, intenzitetu i brzini. Više kalorija sagorijeva se rolanjem pri većoj brzini.

7. Jeftino i ekološko prijevozno sredstvo

Za one koji provode puno vremena u automobilu i puno sjede, a u slobodno vrijeme premalo se bave tjelesnom aktivnosti, rolanje je odlična vježba. Iako je hodanje iznimno zdravo, role su još bolje jer ih možete iskoristiti kao prijevozno sredstvo, a ne morate razmišljati gdje ćete ih smjestiti i da li zagađuju okoliš.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Duh i tijelo

Svi znamo što trebamo raditi da bi smršavili, ali kako – to raditi (redovno i dovoljno dugo) nas muči.

Kućni ljubimci

Prema novoj studiji objavljenoj u Animal Cognition, neki psi, oni koji mogu naučiti ime svojih igračaka, naginju glavu kada čuju da im vlasnici traže igračku.

Odnosi

Naučite čitati između redaka...

Budi fit

Motivacija je ključna, a mi donosimo savjete kako se motivirati na vježbanje kod kuće.

Advertisement