Brazilska dijeta – jedemo i mršavimo

Pitate se kako to da trenutno tri svjetska top modela dolaze iz Brazila. Naime geni su najzaslužniji za savršen izgled Giselle Bündchen, Adriane Lime i Alessandre Ambrosio, ali možda i brazilski način prehrane.

Naime, u posljednje vrijeme izrazito je popularna Brazilska dijeta koja ne garantira izgled Adriane Lime ali pomaže pri izrazito brzom gubitku kilograma. Ako se još niste odvažili za dijetu, a želite smršavjeti do ljeta – možda je upravo ovo dijeta za vas. Bogata je voćem i povrćem, a njena bitna odrednica kako je potrebno jesti  pet obroka na dan.

Osim prehrane preporučena je i odgovarajuća tjelesna aktivnost poput 30 minutne vožnje bicikla na dan, ili pak trčanja. S tim režimom prehrane i vježbanja može se skinuti i do 12 kilograma u mjesec dana.

Ovisno o željenoj liniji te mogućoj izdržljivosti, dvije su vrste Brazilske dijete – kratka (2 tjedna) i duga (4 tjedna). Kako prema nutricionistima kraća verzija nije preporučljiva zbog zdravlja jer je siromašna mineralima i vitaminima prikazat ćemo vam jelovnik za dužu verziju. Sadrži određene obroke za svaki dan u tjednu – s tim da svaki tjedan tijekom mjesec dana krenete ispočetka.

Ponedjeljak

Doručak: 1 naranča, 1 banana i 1 šalica soka od naranče.
Međuobrok: 1 čaša soka od naranče i 1 komad tosta.
Ručak: 100 grama kuhane ribe, 100 grama salate od sirovog povrća.
Večera: 100 grama kuhane ribe, 100 grama salate od sirovog povrća
Prije spavanja: 1 čaša soka od naranče i pola komada tosta.

Utorak

Doručak: 1 meko kuhano jaje i 1 šalica soka od jabuke.
Međuobrok: 1 mali komad tosta i 1 čaša soka od jabuke.
Ručak: 100 grama kuhanog mesa, 2 kuhana krumpira i 4 lista zelene salate.
Večera: 200 grama kuhane ribe, 1 tvrdo kuhano jaje, zelena salata i zeleni grašak.
Prije spavanja: 1 šalica soka od jabuke i 1 tost.

Srijeda

Doručak: 1 šalica nemasnog mlijeka i 1 komad tosta.
Međuobrok: 100 grama nemasnog sira.
Ručak: 100 g riže, 150 grama salate od svježeg kupusa s preljevom od 1 limuna i malo peršina
Večera: 100 g kuhanog mesa, 1 jabuka i 4 lista zelene salate.
Prije spavanja: 1 šalica soka od jabuke i 1 mali komad tosta.

Četvrtak

Doručak: 1 šalica soka od ananasa i 60 g ananasa.
Međuobrok: 1 šalica soka od ananasa i 1 mali komad tosta.
Ručak: 100 g kuhanog mesa, mali komad sira i jedna naranča.
Večera: 2 kuhana krumpira, 150 grama salate od svježe izribane mrkve s malo ulja.
Prije spavanja: 1 šalica soka od ananasa i 1 komad tosta.

Petak

Doručak:
1 čaša soka od jabuke i 1 mali tost.
Međuobrok: 1 jabuka i 1 naranča.
Ručak: 150 grama kuhane ribe i 2 male kuhane mrkve.
Večera: 1 tanjur juhe od povrća i mali komad kruha.
Prije spavanja: 1 čaša soka od naranče i 1 mali komad kruha.

Subota

Doručak:
1 čaša soka od jabuke i 1 komad tosta.
Međuobrok: 150 grama kuhane naribane salate od cikle s malo biljnog ulja.
Ručak: 1 tanjur juhe od povrća ili pak gljiva te 1 mali komad kruha.
Večera: 100 grama prženih gljiva i 100 grama salate od sirovog povrća.
Prije spavanja: 1 šalica soka od jabuke i 2 keksa.

Nedjelja

Doručak: 1 banana i 1 šaka grožđica.
Međuobrok: 1 čaša soka od mrkve i 1 mali komad tosta.
Ručak: 100 g kuhanog mesa, 100 grama salate od svježeg kupusa, zeleni luk i sok od 1 limuna.
Večera: 1 tanjur povrća ili juha od gljiva, 100 grama voća i 4 lista zelene salate.
Prije spavanja: 1 čaša soka od jabuka i 2 sušene smokve.