U sklopu dvodnevne manifestacije Web::INDUSTRIJA 2015 – Internet, FULL OF WEB koja se održava u The Movie Pubu u četvrtak i petak (11. i 12.06.2015.), uživo su dodijeljene nagrade ‘Masterweb 2015’ u 3 izazovne kategorije:
- Najbolja web-trgovina 2015
- Najbolji web-dizajn 2015
- Najbolji web-turizam 2015
Svaka kategorija sadrži TOP3 najboljih koji su u jednakom, pobjedničkom rangu pri čemu je numerirana pozicija nebitna jer su pobjednici objavljeni abecednim redom.
Najbolja web-trgovina 2015
Dino Balen (Inchoo), Hrvoje Bujas(Crno Jaje) i Marcel Majsan (Udruga eCommerce Hrvatska) čini žiri kojemu je glavni kriterij za proglašenje pobjednika bio opći dojam koji ostavlja web trgovina, a koji uključuje ukupno korisničko iskustvo, kvalitetne opise proizvoda, mogućnosti plaćanja i brzinu dostave, ali i poštovanje svih zakonskih normi koje jedna web trgovina mora zadovoljiti. Iako su se u obzir uzimali i ostali kriteriji poput dizajna i tehničke kvalitete web stranica, stručnjaci upozoravaju da je za prodaju na internetu ipak najvažnije steći povjerenje kupaca te osigurati maksimalnu kvalitetu usluge.
TOP3 pobjednici ove kategorije su (abecednim redom):
- Mikronis.hr
- Sensilab.hr
- ZooCity.hr
Najbolji web-dizajn 2015
Žiri koji je donio odluku o pobjednicima čine Margita Vrankulj (Ilirija d.d.), Tomislav Maretić (Hyperactive) i Marin Kobeščak(Trikoder). Njihov je zadatak iz mnoštva prijava bio odabrati finaliste, a onda još teži zadatak; odabrati troje najboljih. Ocjenjivanje, polemiziranje i donošenje odluka nije bilo lako, a za najbolja TOP3 mjesta svojim web-dizajnom izborili su se (abecednim redom):
- Vaba d.d banka Varaždin
- Telegram.hr
- Studio Revolucija
Kategorija Najbolji web –turizam 2015 bez pobjednika
U kategoriji “Najbolji web-turizam” prijavljeno je najviše web projekata, a žiri je od svih prijavljenih najboljim ocjenama nagradio novi web agencije Uniline (www.uniline.hr), zajednički projekt Istraturista i Maistre IstriaExperience (www.istriaexperience.com) te web stranice Bluesun Hotels & Resorts (www.bluesunhotels.com).
Kako turistička branša predstavlja najkompetitivnije područje online poslovanja u Hrvatskoj koje uvijek probija granice i postavljati nove standarde, žiri je zauzeo najstrože kriterije te nijedan od prijavljenih web projekata nije skupio ocjene, dovoljno visoke da bismo nekog mogli proglasiti pobjednikom.
Potičemo domaće turističke djelatnike da i dalje ulažu u svoje web projekte, kako bi konkurirali na globalnoj turističkoj mapi te bili poticaj i primjer ostalim domaćim djelatnostima, kako online kanale staviti u funkciju svojih poslovnih ciljeva – izjavili su predstavnici žirija.
You must be logged in to post a comment Login