U četvrtak, 27. ožujka, s početkom u 9 sati u dvorani Hrvatske gospodarske komore održat će se konferencija Kako pokrenuti i voditi biznis od kuće?.
Sudionicima konferencije predstavit će se najbolji načini organizacije kućnog ureda. Korisni su to savjeti kako za one koji tek pokreću posao od kuće, tako i za one koji već imaju svoj kućni red.
Mnogi poduzetnici u vlastiti biznis kreću iz svojeg doma jer im rad od kuće znači uštedu na troškovima najma ureda. Pritom su pred njima dva izazova – izgradnja profitabilnog biznisa i organizacija uspješnih poslovnih procesa. Prema nedavnom istraživanju portala Women in Adria najveći problemi pri radu od kuće su organizacija privatnog i poslovnog vremena te interakcija s ukućanima. Poduzetnike muče i dokumentacija te organizacija prostora.
Zbog toga su glavna predavanja u sklopu konferencije:
- organizacija i upravljanje dokumentacijom i vremenom
- financije kućnog ureda
- prodaja iz kućnog ureda
Predavači su Kristina Brkić (In & out organizing), Dejan Gostimir (Orkis) i Ivica Penić (Mariviam Success Academy).
Ulaz na konferenciju je slobodan, ali za besplatne se ulaznice treba predbilježiti putem portala Women in Adria.
[box style=”0″]
OSVOJITE ULAZNICE
Woman in Adria vam poklanja 3×1 ulaznicu za konferenciju Kako pokrenuti i voditi biznis od kuće?.
Ukoliko želite osvojiti ovu nagradu, pošaljite nam mail s točnim odgovorom na [email protected] s naslovom BIZNIS te navedite sljedeće podatke: ime i prezime, korisničko ime na She.hr-u, broj mobitela i svoju punu adresu.
Navedite glavna predavanja u sklopu konferencije?
Vaše prijave primamo do 26. ožujka 2014., nakon čega ćemo objaviti ime dobitnika.
Dobitnice su Marijana Ivanić Vuga, Vanda Petanjek i Snježana Žokalj. Čestitamo!
[/box]
You must be logged in to post a comment Login