Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Duh i tijelo

Dijeta s narančama

Jelovnik za zdravo mršavljenje.

U ovoj su dijeti zastupljene namirnice bogate tvarima antioksidacijskog učinka, posebno naranče. Jelovnik kojeg se pridržavate je smanjene kalorijske vrijednosti (1400 kalorija dnevno, s 18 posto bjelančevina, 28 posto masnoća i 54 posto šećera), a kroz mjesec dana možete izgubiti tri do četiri kilograma. Jelovnik je sastavljen od ribe, cvjetače, paprike, mahunarki i integralnih žitarica, za začin se koristi maslinovo ulje, a za međuobrok se jede naranča.

Dopuštena količina ulja navedena je posebno za svaki dan, a prednost ima maslinovo ulje jer je bogato kiselinama i vitaminom E. Ne preporučuje se unos šećera, već ga treba zamijeniti niskokaloričnim sladilima.

Kako izgleda tjedni jelovnik?


Ponedjeljak

Doručak: Šalica obranog mlijeka i kava, 2 kriške tosta
Međuobrok: Jedna naranča
Ručak: Rižoto s gljivama, 100 grama kuhanih liganja, zelena salata začinjena žlicom ulja i octom, 150 g mandarina, 30 g integralnog kruha
Međuobrok: Čaša soka od naranče
Večera: Juha od 30 g sitne tjestenine i 200 g mješovitog povrća, 100 g sira, 200 g sirove mrkve s uljem i limunom, 150 g kivija, 30 g integralnog kruha

Utorak


Doručak: 150 g obranog jogurta i 20 g mueslija
Međuobrok: Jedna naranča
Ručak: Tjestenina s bademima i račićima, 200 g zapečenih patlidžana, 150 g mandarina, 30 g integralnog kruha
Međuobrok: Čaša soka od grejpa
Večera: Salata od 100 g paprike, 100 g rajčice, 50 g zelene salate, 100 g puretine, 90 g kukuruza začinjenog s pola žlice ulja, 1 naranča, 30 g integralnog kruha.

Srijeda


Doručak: Šalica obranog mlijeka, 25 g integralnog kruha
Međuobrok: Jedna naranča
Ručak: 80 g špageta začinjenih žličicom ulja, češnjakom i papričicom, 150 g kuhane ribe list, začinjene limunovim sokom i peršinom; 50 g zelenog radiča začinjenog žlicom ulja, 1590 g crnog grožđa, 30 g integralnog kruha.
Međuobrok: Šalica čaja
Večera: Juha od bundeve s rižom, 100 g teleće jetre na žaru, 150 g voćne salate od šumskog voća s limunovim sokom, 30 grama integralnog kruha.

Četvrtak

Doručak
: Šalica obranog mlijeka i kava, 20 g pahuljica
Međuobrok: Jedna naranča
Ručak: Tjestenina s curryjem pripremljena od 80 g tjestenine, 1 žlica ulja, curry i papričice; 50 g nemasnog dimljenog pršuta, 200 g kuhanih prokulica začinjenih žlicom ulja, 150 g kivija, 30 g integralnog kruha.
Međuobrok: Čaša soka od mrkve
Večera: Juha od slanutka i ječma, 200 g špinata začinjenog žlicom ulja, 150 g mandarina, 30 g integralnog kruha

Petak

Doručak: Šalica obranog mlijeka i kava, 15 g suhih keksa
Međuobrok: Jedna naranča
Ručak: Tjestenina s cvjetačom, 100 g pečenog kunića, 200 g kuhane mrkve začinjene žlicom ulja i aceto balsamicom, 150 g kivija, 30 g integralnog kruha
Međuobrok: Čaša soka od limuna
Večera: 30 g riže u instant juhi, salata od 200 g rajčica, 2 tvrdo kuhana jaja, kapare, origana i jedne žlice ulja, 150 g crnog grožđa, 30 g integralnog kruha

Subota

Doručak: 150 g obranog jogurta, 20 g zobenih pahuljica
Međuobrok: Jedna naranča
Ručak: Makaroni s tunjevinom, 200 g zapečene paprike, 10 g mandarina, 30 g integralnog kruha
Međuobrok: Čaj od metvice
Večera: Juha s rižom i repom od 30 g skuhane riže, u kojoj je prethodno skuhano 200 g repe, začinjene s 1,5 žlicom ulja; 100 g sira, jedna naranča, 30 g integralnog kruha

Nedjelja


Doručak
: Šalica obranog mlijeka i kava, 15 g tosta
Međuobrok
: Jedna naranča
Ručak: Rižoto s agrumima, 100 g pečene piletine bez kožice, 50 g rikule začinjene žlicom ulja, 150 g kivija, 30 g integralnog kruha.
Međuobrok: Čaša soka od naranče
Večera: Juha od krumpira i kelja, pripremljena od 200 g kelja, 200 g krumpira, pola luka i žlice ulja, 50 g dimljenog pršuta bez masnoće; 150 g mandarina, 30 g integralnog kruha.

I za kraj imajte na umu da niti jedna dijeta nije apsolutno dobra za vaše zdravlje. Stoga, prije nego se posvetite "novom" režimu prehrane, potražite savjet svog liječnika.

Ordinacija.hr
 

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Brinimo jedna o drugoj

Prilikom rješavanja organizma ovog tereta prehrana igra značajnu ulogu, a dužina dijete ovisi o simptomima i njihovoj jačini, kao i cjelokupnom zdravstvenom zdravlju.

Brinimo jedna o drugoj

Zahvaljujući svom sastavu trešnje vam mogu pomoći u nastojanju da usporite pojavu znakova starenja kao što su bore, celulit, suhoća kože i kose i...

Drama Queen

Tada sam mislila kako me cijeli svijet gleda i vrišti da sam kurvetina. A što ćeš, neugodnjak!

Budi fit

Možemo li pravilnom prehranom utjecati na starenje?

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.