Ovaj vikend, 12. i 13. ožujka 2011. u Opatiji, osmi put za redom, održati će se međunarodni frizerski festival Hairstyle News 2011. Riječ je o najvećem specijaliziranom događaju namijenjenom frizerima u Hrvatskoj i široj regiji.
Hairstyle News 2011 festival je izložbeno-prodajnog karaktera. Na sajmu vas očekuju brojni izlagači s ponudom proizvoda i opreme za frizerske salone, kao i brojne show demonstracije na centralnoj sajamskoj pozornici u izvedbi vrhunskih frizerskih stilista. Sajmovi pružaju pravu sliku najnovijih kretanja na tržištu, jer su osobni susreti s poslovnim partnerima najbolja prilika za obnavljanje starih i stjecanje novih poslovnih dogovora.
Edukativni dio festivala sastoji se od poslovnih i stručnih seminara te Look & Learn seminara.
Poslovni seminari namijenjeni su vlasnicima frizerskih salona i voditeljima poslovanja u salonima. Na seminarima će kroz nekoliko tema biti prikazano kako vlasnici frizerskih salona mogu poboljšati poslovne sposobnosti, te time unaprijediti ponudu i poslovanje salona, a naravno povećati i profit. Pomoći dolazi u obliku praktičnih savjeta kako bi vlasnici frizerskih salona što bolje postupali u svom radu.
Neke od tema seminara putem kojih će posjetitelji biti u prilici dobiti odgovore na razna pitanja, kao i korisne savjete su: Kako voditi mlade frizere, Suradnja škole i obrtnika, Važni parametri u radu frizerskog salona, Priča o uspjehu – Amir Bečirević te The Fantastic Hairdresser – seminar koji će voditi 'zvijezda' festivala Alan Austin-Smith – autor nekih od najprodavanijih knjiga iz područja poslovanja u frizerskim salonima.
U susret festivalu, razgovarali smo s Aleksandrom Oparov, riječkim frizerom i menadžment trener za razvoj, osobnost i coaching koja je predavač seminara Malo o brojkama – važni parametri u radu frizerskih salona te Amirom Bećirevićem, predavačem seminara Priča o uspjehu – Amir Bečirević.
Na koji način danas vlasnik frizerskog salona može biti istovremeno kreativan frizer ali i uspješan poduzetnik?
Aleksandra Oparov: Smatram da je danas teže nego ikada biti uspješan frizer. Naime samim izborom zanimanja pokazali smo da smo kreativci koji su skloni stvoriti sebi neki svoj svijet i nastojimo izbjegavati sve što nas zapravo odvlači od tog maštovitog balona u kojem nam je lijepo. No, vrijeme u kojem živimo stavlja velike izazove pred nas i ako želimo raditi ono što volimo moramo prihvatiti da je veliki dio našeg posla i ono što možda ne volimo, a to su primarne poduzetničke vještine poput onih organizacijskih, financijskih, rukovoditeljskih i marketinških. Jedini način da i u tom djelu budemo uspješni je konstantna i kvalitetna edukacija. Izostanu li znanja s tog područja vrlo vjerojatno ćemo se naći u situaciji da zapravo nećemo moći održati svoj posao stabilnim i da ga možda u konačnici nećemo moći ni raditi. A zapravo nam je to jedino važno! Stoga, edukaciju u svim područjima držim jedinom mogućnosti za uspješno i dugotrajno poslovanje.
Priča o uspjehu – Amir Bećirević
Amir Bećirević je jedan od vodećih frizera u našoj regiji. U ovom predavanju, on će posjetitelje provesti kroz svoje dugogodišnje iskustvo u poslovanju frizerskog salona, te im pokušat prenijeti svoje ideje i iskustva, koja je stekao tijekom dugogodišnjeg rada u zagrebačkoj akademiji Mona Lisa International.
Amir Bećarević: Kako je naziv seminara "Priča o uspjehu" , a budući se uspjeh najčešće poistovjećuje sa uspjehom na poslovnom planu koji je za mene bio manje bitan, jer me je od početka moje karijere, više zanimala zanatska strana frizerstva, tijekom seminara više bi volio govoriti o svom zanatskom uspjehu. S te strane za moj uspjeh su bile presudne tri odluke:
1. Odlazak na tečaj osnova šišanja kod Vidal Sassoon-a
Tijekom svojeg drugog posjeta Jingles akademiji upitao sam svog mentora: "Zašto mi šišanja koja naučim raditi na akademiji dobro ispadaju, a dok pokušavam izraditi druga osjećam da ne mogu postići isti nivo kvalitete, niti istu kontrolu tijekom rada?" On mi je odgovorio da moram ići na tečaj iz osnova šišanja kod Vidal Sassoona, jer ću tamo naučiti skup pravila koja će mi omogućiti potpunu kontrolu tijekom rada i kvalitetu koju smatram da trebam postići.
2. Druženje s britanskim frizerima i odluka o osmišljavanju vlastite filozofije
Kako sam od 1984. bio zadužen od strane Udruge Frizera Hrvatske da stupim u kontakt s britanskim frizerima koji su trebali nastupati na FDC-u uvidio sam da mogu napredovati jedino ako se družim i radim sa boljima od sebe. Tako da sam već 1987. pri određivanju imena svoje tvrtke odlučio da uvrstim pridjev international i tako nastala Mona Lisa International. Kako je u ideji o pokretanju akademije bila i suradnja stranim kompanijama tj. organizacija nastupa stranih frizera, uvrštavanje tog pridjeva pokazalo se ispravnim. Budući da su svi ti frizeri, počevši od Vidal Sassoona, preko Toni & Guya, Joshue Galvina i Sanrizza imali definirane filozofije koje su iznosili tijekom svojih predavanja na mojoj akademiji, shvatio sam da i na svojim tečajevima moram okupiti ljude oko neke filozofije to jest oko jednog čvrstog stava koji je ishodište za pristup oblikovanju kose. I tako sam nakon nekoliko godina uspio potpuno definirati svoju filozofiju 3D: dizajn, disciplina i detalji.
3. Povratak korijenima nakon punog kruga te razvijanje individualnog pristupa formi
Kada učite druge, a kako bi svakom sve bilo jasno, morate imati čvrsto određen skup pravila kojih se morate stalno pridržavati, jer je to jedini način da ne dođete u kontradikciju sami sa sobom. Takav skup pravila vrlo često vas ograničava u kreativnom radu i naprosto da bi osmislili nešto novo ili bili drugačiji od svojih uzora ponekad morate rušiti ta pravila. U trenutku kada sam shvatio da nad svojim radom imam potpuno istu kontrolu kada radim po nahođenju, kao i kada radim držeći se pravila, shvatio sam, da sam u svojoj zanatskoj karijeri napravio puni krug. Naime, na početku karijere prije nego što sam otišao na školovanje šišao sam onako kako sam mislio da treba. Problem je bio da nije uvijek ispalo onako kako sam zamislio ili kako je bilo na slici koju je netko donio. Nakon školovanja svako šišanje je izgledalo točno onako kakvo je bilo na slici. Osim mojih slika, to su bile i slike ostalih frizera, a takvim pristupom polako sam se počeo pretvarati u fotokopirni aparat, bez obzira o kakvom dizajnu frizure se radi. Upravo zahvaljujući postavljanju filozofije 3D kao linije vodilje na temelju discipline kao skupa pravila i detalja kao okosnice oko koje moram strukturirati svoj dizajn uspio sam u svom radu naglasiti kako svoju osobnu individualnost tako i svojih klijenata.
Stručni seminari predstavljaju dodatna stručna usavršavanja koja su neizbježan način kako bi vlasnici frizerskih salona bili u trendu sa svjetskim zbivanjima i mogli ispuniti sve zahtjevnije potrebe klijenata i tržišta. Bit će to mjesto susreta i razmjene znanja u interesu razvoja frizerske struke. Stručni seminar sadržava nekoliko show-demonstracija frizerskih trendova, kao i promocije proizvoda i usluga u frizerskom salonu.
Više o stručnim seminarima i razgovor s predstavnicama nekoliko nositelja seminara možete pročitati u sutrašnjem članku!
Hairstyle News 2011 festival je izložbeno-prodajnog karaktera. Na sajmu vas očekuju brojni izlagači s ponudom proizvoda i opreme za frizerske salone, kao i brojne show demonstracije na centralnoj sajamskoj pozornici u izvedbi vrhunskih frizerskih stilista. Sajmovi pružaju pravu sliku najnovijih kretanja na tržištu, jer su osobni susreti s poslovnim partnerima najbolja prilika za obnavljanje starih i stjecanje novih poslovnih dogovora.
Edukativni dio festivala sastoji se od poslovnih i stručnih seminara te Look & Learn seminara.
Poslovni seminari namijenjeni su vlasnicima frizerskih salona i voditeljima poslovanja u salonima. Na seminarima će kroz nekoliko tema biti prikazano kako vlasnici frizerskih salona mogu poboljšati poslovne sposobnosti, te time unaprijediti ponudu i poslovanje salona, a naravno povećati i profit. Pomoći dolazi u obliku praktičnih savjeta kako bi vlasnici frizerskih salona što bolje postupali u svom radu.
Neke od tema seminara putem kojih će posjetitelji biti u prilici dobiti odgovore na razna pitanja, kao i korisne savjete su: Kako voditi mlade frizere, Suradnja škole i obrtnika, Važni parametri u radu frizerskog salona, Priča o uspjehu – Amir Bečirević te The Fantastic Hairdresser – seminar koji će voditi 'zvijezda' festivala Alan Austin-Smith – autor nekih od najprodavanijih knjiga iz područja poslovanja u frizerskim salonima.
U susret festivalu, razgovarali smo s Aleksandrom Oparov, riječkim frizerom i menadžment trener za razvoj, osobnost i coaching koja je predavač seminara Malo o brojkama – važni parametri u radu frizerskih salona te Amirom Bećirevićem, predavačem seminara Priča o uspjehu – Amir Bečirević.
Na koji način danas vlasnik frizerskog salona može biti istovremeno kreativan frizer ali i uspješan poduzetnik?
Aleksandra Oparov: Smatram da je danas teže nego ikada biti uspješan frizer. Naime samim izborom zanimanja pokazali smo da smo kreativci koji su skloni stvoriti sebi neki svoj svijet i nastojimo izbjegavati sve što nas zapravo odvlači od tog maštovitog balona u kojem nam je lijepo. No, vrijeme u kojem živimo stavlja velike izazove pred nas i ako želimo raditi ono što volimo moramo prihvatiti da je veliki dio našeg posla i ono što možda ne volimo, a to su primarne poduzetničke vještine poput onih organizacijskih, financijskih, rukovoditeljskih i marketinških. Jedini način da i u tom djelu budemo uspješni je konstantna i kvalitetna edukacija. Izostanu li znanja s tog područja vrlo vjerojatno ćemo se naći u situaciji da zapravo nećemo moći održati svoj posao stabilnim i da ga možda u konačnici nećemo moći ni raditi. A zapravo nam je to jedino važno! Stoga, edukaciju u svim područjima držim jedinom mogućnosti za uspješno i dugotrajno poslovanje.
Priča o uspjehu – Amir Bećirević
Amir Bećirević je jedan od vodećih frizera u našoj regiji. U ovom predavanju, on će posjetitelje provesti kroz svoje dugogodišnje iskustvo u poslovanju frizerskog salona, te im pokušat prenijeti svoje ideje i iskustva, koja je stekao tijekom dugogodišnjeg rada u zagrebačkoj akademiji Mona Lisa International.
Amir Bećarević: Kako je naziv seminara "Priča o uspjehu" , a budući se uspjeh najčešće poistovjećuje sa uspjehom na poslovnom planu koji je za mene bio manje bitan, jer me je od početka moje karijere, više zanimala zanatska strana frizerstva, tijekom seminara više bi volio govoriti o svom zanatskom uspjehu. S te strane za moj uspjeh su bile presudne tri odluke:
1. Odlazak na tečaj osnova šišanja kod Vidal Sassoon-a
Tijekom svojeg drugog posjeta Jingles akademiji upitao sam svog mentora: "Zašto mi šišanja koja naučim raditi na akademiji dobro ispadaju, a dok pokušavam izraditi druga osjećam da ne mogu postići isti nivo kvalitete, niti istu kontrolu tijekom rada?" On mi je odgovorio da moram ići na tečaj iz osnova šišanja kod Vidal Sassoona, jer ću tamo naučiti skup pravila koja će mi omogućiti potpunu kontrolu tijekom rada i kvalitetu koju smatram da trebam postići.
2. Druženje s britanskim frizerima i odluka o osmišljavanju vlastite filozofije
Kako sam od 1984. bio zadužen od strane Udruge Frizera Hrvatske da stupim u kontakt s britanskim frizerima koji su trebali nastupati na FDC-u uvidio sam da mogu napredovati jedino ako se družim i radim sa boljima od sebe. Tako da sam već 1987. pri određivanju imena svoje tvrtke odlučio da uvrstim pridjev international i tako nastala Mona Lisa International. Kako je u ideji o pokretanju akademije bila i suradnja stranim kompanijama tj. organizacija nastupa stranih frizera, uvrštavanje tog pridjeva pokazalo se ispravnim. Budući da su svi ti frizeri, počevši od Vidal Sassoona, preko Toni & Guya, Joshue Galvina i Sanrizza imali definirane filozofije koje su iznosili tijekom svojih predavanja na mojoj akademiji, shvatio sam da i na svojim tečajevima moram okupiti ljude oko neke filozofije to jest oko jednog čvrstog stava koji je ishodište za pristup oblikovanju kose. I tako sam nakon nekoliko godina uspio potpuno definirati svoju filozofiju 3D: dizajn, disciplina i detalji.
3. Povratak korijenima nakon punog kruga te razvijanje individualnog pristupa formi
Kada učite druge, a kako bi svakom sve bilo jasno, morate imati čvrsto određen skup pravila kojih se morate stalno pridržavati, jer je to jedini način da ne dođete u kontradikciju sami sa sobom. Takav skup pravila vrlo često vas ograničava u kreativnom radu i naprosto da bi osmislili nešto novo ili bili drugačiji od svojih uzora ponekad morate rušiti ta pravila. U trenutku kada sam shvatio da nad svojim radom imam potpuno istu kontrolu kada radim po nahođenju, kao i kada radim držeći se pravila, shvatio sam, da sam u svojoj zanatskoj karijeri napravio puni krug. Naime, na početku karijere prije nego što sam otišao na školovanje šišao sam onako kako sam mislio da treba. Problem je bio da nije uvijek ispalo onako kako sam zamislio ili kako je bilo na slici koju je netko donio. Nakon školovanja svako šišanje je izgledalo točno onako kakvo je bilo na slici. Osim mojih slika, to su bile i slike ostalih frizera, a takvim pristupom polako sam se počeo pretvarati u fotokopirni aparat, bez obzira o kakvom dizajnu frizure se radi. Upravo zahvaljujući postavljanju filozofije 3D kao linije vodilje na temelju discipline kao skupa pravila i detalja kao okosnice oko koje moram strukturirati svoj dizajn uspio sam u svom radu naglasiti kako svoju osobnu individualnost tako i svojih klijenata.
Stručni seminari predstavljaju dodatna stručna usavršavanja koja su neizbježan način kako bi vlasnici frizerskih salona bili u trendu sa svjetskim zbivanjima i mogli ispuniti sve zahtjevnije potrebe klijenata i tržišta. Bit će to mjesto susreta i razmjene znanja u interesu razvoja frizerske struke. Stručni seminar sadržava nekoliko show-demonstracija frizerskih trendova, kao i promocije proizvoda i usluga u frizerskom salonu.
Više o stručnim seminarima i razgovor s predstavnicama nekoliko nositelja seminara možete pročitati u sutrašnjem članku!
In this article:amir bećirević, frizer, hairstyle news, kosa, oparov, opatija, poslovanje, seminar
Written By
admin
Click to comment
You must be logged in to post a comment Login