Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Dobar posao

Ove navike ostavljaju dojam neprofesionalnosti

Donosimo neke navike zbog kojih na vašem radnom mjestu možete djelovati neprofesionalno.

Svatko od nas ima svoje dobre i loše navike. Neke od njih nesvjesno radimo i izvan svog doma. Međutim, nisu sve navike dobro prihvaćene među našim kolegama i nadređenima.

Donosimo neke navike zbog kojih na vašem radnom mjestu možete djelovati neprofesionalno.

Nestrpljivost

Nestrpljivost nije odlika dobrih zaposlenika. Čak i kada se vaši kolege ili klijenti ponašaju neodgovorno, tome biste (barem u početku) trebali pristupiti smireno i pristojno. Zbog nestrpljivosti često možete ostaviti dojam nezadovoljne i frustrirane osobe, a s osobom takvih karakteristika nitko neće poželjeti surađivati.

Kašnjenje

Kašnjenje je jedna od prvih stvari koju će drugi primijetiti i nešto što si u poslu nikako ne biste smjeli dozvoliti. Svi ćemo, naravno, s vremena na vrijeme zakasniti, javni prijevoz može kasniti, a automobil se pokvariti, može se dogoditi neka druga situacija koju nismo mogli predvidjeti. Život je jednostavno takav. Međutim, ako konstantno kasnite bez opravdanog razloga, nadređeni će početi sumnjati u vašu odgovornost te se početi pitati zaslužujete li stvarno mjesto u tvrtki.

Konstantno žaljenje

Svi, naravno, imamo loše dane o kojima želimo pričati s drugima. Ali postoji onaj kolega s kojim rad postaje zaista iscrpljujuć. Znate ga – ništa mu ne odgovara, konstantno prigovara i implicitno sugerira da nadređeni ne znaju ništa o svom poslu.

Oni djeluju uglavnom ispod nivoa menadžmenta i može ih se usporediti s krovom koji prokišnjava. Iritantni su, ali čini se da ne nanose veliku štetu, sve dok vam jednog dana ne stvore jednu veliku rupu. Osobe koje stalno prigovaraju u stanju su zaraziti radno okruženje svojom negativnošću i stvaranjem sumnje u umovima drugih članova tima.

Neprimjereno izražavanje

S vremena na vrijeme se svi naljutimo. Ali pažljivo birajte riječi kada dođe takav dan. Izbjegavajte psovke i vrijeđanje drugih. Ako vam neki nepimjereni izraz “izleti” obavezno se ispričajte i nastojte da se više ne ponovi. Ovo posebno vrijedi ako se to dogodi u prisustvu klijenata ili nadređenih osoba.

Neurednost

Vaše bi radno mjesto trebalo biti uredno. I pritom ne mislimo samo na radni stol, već i na čajnu kuhinju i bilo koje drugo mjesto koje dijelite s ostalim zaposlenicima. Ostavljanje smeća i prljavog posuđa stvara sliku arogantne osobe koja nema razumijevanja prema drugima.

Izvor: poslovni puls

Ne propustite

Dobar posao

Sanjarenje o obećavajućoj ideji, a zatim izvršavanje svoje vizije svakako je važno u poslovanju. No, to nije jedina stvar. Uspjeh je također bitan.

Dobar posao

Čak i 20 godina kasnije neki poslovni savjeti zlata vrijede.

Dobar posao

Možda mislite da zadirkivanje prestaje kad završite srednju školu, ali gnjavatori postoje i u mnogim tvrtkama i uredima.

Duh i tijelo

10 važnih stvari koje često ne cijenimo dovoljno.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.