Najbolji sportovi za mršavljenje

Aktivno bavljenje tjelesnom aktivnošću uz pravilnu prehranu, najviše doprinosi zdravom mršavljenju. Najučinkovitije vježbe za sagorijevanje masnoća sastoje se od kardiovaskularnih treninga, ali i vježbi snage koje pomažu u oblikovanju tijela. Kako biste zdravo gubili kilograme, odaberite sport ili tjelesnu aktivnost koja najbolje odgovara vašim potrebama.

1. Trčanje

Jednostavan, a vrlo učinkovit način mršavljenja je trčanje ili jogging. Početnicima se preporučuje kombinirati spori i lagani jogging s kratkim sprintevima i brzim hodanjem. Ovakav intervalni trening uspješno sagorijeva kalorije.

2. Vožnja biciklom

Bez obzira na to koristite li sobni bicikl ili ga vozite vani, vožnja biciklom dobar je način za sagorijevanje kalorija, što se posebno odnosi na vožnju uzbrdicom.

U sat vremena vožnja biciklom sagorijeva od 500 do 1.000 kalorija.

3. Hodanje

Brzo hodanje, odnosno pješačenje, najlakša je tjelesna aktivnost, a oblikuje noge, trbuh i bokove. Hodanje uzbrdicom i po neravnim terenima, primjerice u planinama ili šumama, sagorijeva više kalorija. Umjesto vožnje autom ili javnim prijevozom, pješačite na posao, a svakodnevno pješačenje uvelike doprinosi zdravlju.

4. Skakanje

Svaka tjelovježba koja uključuje oblik skakanja doprinosi sagorijevanju kalorija, primjerice skakanje preko užeta ili na trampolinu.

Skakanje preko užeta sagorijeva više od 700 kalorija, a na trampolinu 400. Trening koji se sastoji od čučnjeva i skakanja također je odlična aktivnost za sagorijevanje masnoća i jačanje mišića.

5. Ples

Jednostavan, zabavan i jeftin način mršavljenja je ples. Ovom tjelesnom aktivnošću možete se baviti kod kuće, dovoljno je upaliti omiljenu glazbu i plesati barem sat vremena. Na tržištu postoje specijalizirani DVD-ovi pomoću kojih možete sami naučiti plesne pokrete koji će vam pomoći da počnete gubiti kilograme. Sat vremena plesa sagorijeva od 600 do 800 kalorija.

6. Tenis

Tenis je zabavna tjelesna aktivnost koja također pomaže u mršavljenju. Zahtijeva stalno i brzo kretanje što je idealan način za sagorijevanje kalorija.

7. Plivanje

Iako je ljeto završilo, ne znači da ne možete nastaviti uživati u plivanju. Sat vremena aktivno provedenih u bazenu oblikuje cijelo tijelo i sagorijeva 800 kalorija.

8. Veslanje

Sport koji oblikuje ruke je definitivno veslanje, a pomaže u izgradnji mišićne mase, sagorijeva kalorije (500 do 600 kalorija u sat vremena) i jača cjelokupnu izdržljivost.

9. Vježbe snage

Iako su kardiovaskularne vježbe ključne za mršavljenje i sagorijevanje masnoća, nemojte zanemariti i vježbe snage.

Sat vremena dizanja utega sagorijeva 200 kalorija, a treneri preporučuju vježbanje tri puta tjedno po oko 30 do 40 minuta.

10. Kickboxing

Još jedna aktivnost za izbacivanje stresa iz tijela je kickboxing, koji je i idealna pomoć u mršavljenju. Sat vremena bavljenja ovim sportom sagorijeva 600 kalorija.

11. Grupni sportovi

Sportovi kao što su nogomet, košarka i rukomet, zahtijevaju stalno kretanje i trčanje različitom brzinom i intenzitetom. Ovakva kardiovaskularna aktivnost pomaže u brzom sagorijevanju masnoća, a grupni sportovi su i zabavni.

12. Joga

Istezanje i joga, osim što pomažu u uklanjaju stresa, bolova u leđima i poboljšavaju fleksibilnost tijela, učinkovit su način i za gubljenje kilograma. Sat vremena joge sagorijeva 180 kalorija, a ako vježbate zahtjevnije vježbe i više.