Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Trendovi

Predstavljeni prvi modni komad iz street style kolekcije Infobip Worldwide hoodie

Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu.

Infobip, vodeća regionalna IT kompanija u suradnji s mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena, Joshuom Čirjakom, osnivačem IUTD Studiosa, napravila je iskorak u street fashion segment te predstavila prvu Infobip Worldwide hoodicu. Limitirana serija inovativnih NFT hoodica proizvedena je u svega 300 komada, a upravo ova suradnja omogućit će ljubiteljima tehnologije i modeposjedovanje jedinstvenog modnog komada s personaliziranim NFT čipom.

Popularni Pločnik bar u Zagrebu okupio je mnoga poznata lica poput poputMate Rimca, Marka Bucića – Vanillaza, Nevene Rendeli, Tome Ricova, Marka Vuletića, Karle Zelić te mnogih drugih, koji su među prvima vidjeli i isprobali ovaj ‘gem’ tehnološkog i modnog svijeta te uživali u jedinstvenim custom-made Infobip i IUTD Studios koktelima i nezaboravnom partiju.

“Želimo da Infobip bude prisutan u svim sferama života developera. Poznato je da developeri vole nositi hoodice i da im je to možda i omiljeni modni komad. Ponosni smo na naš prvi proizvod i kolaboraciju s IUTD i tu nećemo stati, nastavit ćemo razvijati nove proizvode u modnom segmentu pa i na taj način dodatno popularizirati mogućnosti tehnologije u našem svakodnevnom životu”, istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.

Mate Rimac i Joshua Čirjak

IUTD (I Used to Dream) Studios je poznati dizajn studio mladog domaćeg dizajnera i kreativnog direktora Joshue Čirjaka koji je u karijeri surađivao s globalnim zvijezdama, ali i globalnim brendovima za koje je izrađivao dizajnerske odjevne komade. U ovoj novoj suradnji s Infobipom, Čirjak uspješno spaja modernu tehnologiju i svoj prepoznatljiv dizajnerski potpis kroz implementaciju NFC čitača kojim će vlasnici limitirane serije 300 hoodica moći pristupiti digitalnoj verziji svoje hoodice.

Ivan Burazin, Joshua Čirjak i Iva Šulentić

Moja je ideja bila stvoriti hoodicu koja je živa, ima srce i koja je jedinstvena. Svaka hoodica sadrži i poseban NFT čip skeniranjem kojeg se vlasniku daje mogućnost posjedovanja iste u dva svijeta, u realnom i virtualnom. Čast mi je bila surađivati sa Infobipom kojima sam iznimno zahvalan što smo zajedno napravili nešto izvanredno i inovativno.” istaknuo je Joshua Čirjak, osnivač IUTD Studios, predstavivši jedan od najpopularnijih odjevnih predmeta današnjice kojim je spojio tehnologiju i modu.

Zahvaljujući čitaču unutar hoodice, svaki je od 300 proizvedenih komada jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom. Dodatnu personalizaciju donose posebni dodaci – bedževi, koji predstavljaju Infobipovih 70-ak ureda diljem svijeta.

Unisex hoodica napravljena je od stopostotnog francuskog frotir pamuka, oversized kroja dostupna isključivo u plavoj boji s Infobip Worldwide logom na prednjoj strani. Sve informacije o limitiranoj seriji Infobipovih hoodica nastalih u kolaboraciji s IUTD Studios i o personaliziranim dodacima dostupne su na web stranici. Hoodice su u online prodaji od utorka, 22. studenog 2022.

Ne propustite

Moda

Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i  Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!

Trendovi

Nazivaju ga trendom, no tihi luksuz (eng. quiet ili silent luxury) mnogima je životna modna filozofija.

Fashion report

Novom kampanjom Answear želi naglasiti svoje pozicioniranje kao brend koji se usredotočuje na visokokvalitetne proizvode i odabrane premium brendove.

Fashion report

Najljepša FREYWILLE impresionistička cvjetna rapsodija je kolekcija nakita Hommage à Claude Monet.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.