Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

Vodena dijeta

Skinite pola kilograma dnevno.

Na vodenoj se dijeti može izgubiti pola kilograma dnevno. Međutim, ona se smije provoditi najčešće svaki drugi dan. I to ne dugotrajno, nego samo povremeno.

Doručak

Velika čaša vode ili čaja ili prirodnog soka. Voća i sokova možete jesti i piti koliko god želite.


Tijekom prijepodneva

Velika čaša vode, čaja ili prirodnog soka. Nekoliko plodova voća, po mogućnosti kombinirajte različite vrste. Ovisno o dobu godine, najviše vode sadrže: jesen/zima: grožđe i citrusi; proljeće/ljeto: dinja i lubenica.

Ručak

Velika čaša vode prije jela i čaj nakon jela. Jelovnik se sastoji od sirovog povrća na salatu u količini po želji, s dodatkom octa, ulja, limuna i začina po želji. Salati možete dodati i masline. Smijete jesti bilo koju vrstu sirovog i konzerviranog povrća: šparoge, artičoke, celer, zelenu salatu, mrkve, paprike, krastavce, luk, kukuruz, sojine izdanke, rajčice, endiviju…



Užina

Velika čaša vode ili čaja ili prirodnog soka. Čaša mlijeka ili jogurt ili 30 grama sira ili 1 komad voća.

Večera

Popijte čašu vode prije i šalicu čaja nakon jela, 100 grama mesa (piletina, teletina) ili 150 grama ribe (oslić) ili jedno jaje s povrćem i voćem.



Oprez: Dijetu nikako ne smijete provoditi tijekom cijelog tjedna jer će izazvati gubitak ravnoteže tvari u organizmu. Smije se provoditi najčešće svaki drugi dan. I to ne dugotrajno, nego samo povremeno.

Važno: Pijte barem 8 čaša vode dnevno, a prehrana mora biti bogata namirnicama koje sadrže puno vode kao što su voće i povrće.

Ordinacija.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Gastronomija

Dolaskom hladnijeg godišnjeg doba i nižih temperatura, naše tijelo ima potrebu za drugačijom hranom. >

Duh i tijelo

Započnete li s nekim razgovor na temu mršavljenja, vjerojatno ćete biti preplavljeni informacijama i mišljenjima o različitim programima prehrane i vježbanja.

Budi fit

Penjanje stepenicama gore-dolje vrlo je učinkovit trening koji pomaže u sagorijevanju kalorija.

Savjeti stručnjaka

Mršavljenje, tj. postizanje optimalne tjelesne težine ne bi trebao biti modni, estetski ili neki drugi trend već istinska briga o zdravlju.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.