Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Duh i tijelo

Zdravo se udebljajte

6 savjeta za sve mršavice koje žele malo popuniti svoju figuru.

Na sve strane čitamo o najnovijim dijetama i režimima pomoću kojih ćemo izgubiti tih nekoliko kilica koje nas muče još od Božića, a nigdje niti riječi o mršavicama koje bi "ubile" za malo oblina na pravim mjestima. Vrijeme je da se to promijeni. Baš kako postoje dijete koje skidaju kile, postoje i dijete koje će vam pomoći da se popunite kako spada – na zdrav način, ne riskirajući svoje zdravlje.

Često na kuknjavu mršavica da se nikako ne mogu udebljati čujemo pomalo posprdnu opasku iz koje najčešće možemo iščitati i zavist: "Više jedi i jedi sve". Međutim, ne ide to baš tako lako. Najčešća pogreška pri dobivanju težine je stav da samo ljudi koji žele smršaviti trebaju jesti zdravo.



Postoji zdrav i nezdrav način gubitka težine, baš kao što postoje i dva načina debljanja. Budete li mjesec dana jeli samo hamburgere i pomfrit, vjerojatno ćete dobiti na težini, ali ćete se zaobliti na pogrešnim mjestima, a i zdravstvena slika neće biti baš najbolja.

Ako ste, dakle, vi jedna od onih koje se bore s jezičcem na vagi koji nikako neće gore, proučite ovih 6 savjeta koji će vam pomoći da učinkovito, zdravo i ciljano dobijete tih nekoliko toliko željenih kilica.

1. Povećajte unos kalorija

Naravno, bez neiskorištenih kalorija tijekom dana neće biti ništa ni od debljanja. Međutim, pripazite da ne upadnete u klopku i nemojte pretjerivati kako biste ubrzali proces. Imajte na umu kako u kratkom vremenskom razdoblju ne možete izgraditi dovoljnu količinu mišićne mase i da će se preveliki višak pretvarati u nezdravu masnoću. Radije birajte hranu s većom kalorijskom vrijednošću, bogatiju vitaminima i mineralima, nego onu čije kalorije otpadaju na masnoće i šećere.



2. Jedite redovito

Zlatno pravilo svake dijete, bez obzira na njezin cilj, glasi: Ne preskačite obroke. To pogotovo vrijedi za vas. Svaki dan biste trebali imati minimalno tri obroka, a poželjno je ubacivati i međuobroke. Svoje redovite obroke dodatno obogatite kalorijama. Primjerice, u složence dodajte više sira, naribano kuhano jaje umiješajte u pire krumpir ili nemasno mlijeko zamijenite onim masnijim. Mogućnosti je bezbroj – uživajte u njima.

3. Složite svoju prehrambenu piramidu


Prije svega, povećajte unos proteina s obzirom na to da su oni glavna gradivna tvar mišića, a za zdravo debljanje neophodno je povećanje mišićne mase. Vaši bi obroci trebali sadržavati do 70% ugljikohidrata, 20% proteina i male količine masnoća i šećera.



Povećajte i unos zdravih masnoća koje možete naći u namirnicama poput maslinovog ulja, pistacija, badema i oraha, te složenih ugljikohidrata (cjelovite žitarice, tjestenina, grahorice) budući da njima treba duže da se probave, pa se nepotrošene kalorije neće odmah skladištiti u obliku masnoća.

4. Dižite utege

Prilikom dijete debljanja iznimno je važno poraditi na povećanju mišićne mase. Birajte stoga radije treninge snage od aerobnih treninga kojima trošite kalorije. Na taj ćete način povećati tjelesnu težinu bez neželjenih naslaga oko trbuha i bokova. Intenzitet vježbanja neka bude pojačan, ali vrijeme trajanja kraće – ne vježbajte dulje od jednog sata.



5. Ne pijte prije jela

Iznimno je važno ne napuniti želudac prije jela pa izbjegavajte unošenje tekućina barem pola sata prije obroka. Možete popiti aperitiv kako bi vam se dodatno otvorio apetit, ali ne pretjerujte s alkoholom. Između obroka pijte puno vode, a možete isprobati i neki od proteinskih shakeova koji ne samo da će vam utažiti žeđ, nego i zadovoljiti vašu pojačanu potrebu za proteinima.

6. Probajte suho voće

Suho voće poput suhih šljiva, marelica i grožđica ima više kalorija od svježih varijanti tog istog voća. Osim što su zdrave i kalorične, ove namirnice mogu utažiti i vašu želju za slatkim.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Savjeti stručnjaka

Kad ste pod stresom, mozak šalje tijelu signale pripreme za borbu pa se napinje svaki mišić u tijelu, a puls se ubrzava.

Duh i tijelo

Kod vježbanja je važno pronaći aktivnosti u kojima ćete uživati, a ne da vam one budu teret.

Beauty report

Nokti na rukama rastu 3.5 milimetra mjesečno, a ako vam se čini da nije tako možda vam nedostaje vitamina.

Gastronomija

Bulgur može biti super zamjena za rižu ili dodatak ljetnoj salati, osobito ako ste u potrazi za namirnicom s manje kalorija i kvalitetnim ugljikohidratima

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.