OOPSIE KRUH – započnite tjedan bez ugljikohidrata

kruh

Prvi kruh bez ugljikohidrata koji će zadiviti vaša osjetila. Odličan je za sve koji žele smanjiti kilograme, a ne žele se odvojiti od kruha. Udio ugljikohidrata sveden je na minimum, 0.8 g po komadu.

Odličan je za pripremu sendviča jer je spužvast i mekan. S njim možete složiti milijune kombinacija jer ima neutralan okus, odlično će se složiti s rajčicom i mozzarelom, ali i s džemom (ako baš hoćete malo ugljikohidrata, posebno domaćih). Oopsie kruh možete jesti kao pecivo za hotdog, hamburger ili sa sjemenkama sezama.

Potrebni sastojci:
– 100 g krem sira (abc ili Philadelphia)
– 3 jaja
½ žličice praška za pecivo
– malo soli (preporučamo himalajsku)

Priprema:

Odvojite bjelanjke i žumanjke. Napravite čvrsti snijeg od bjelanjaka i malo himalajske soli, a u drugoj zdjeli umutite žumanjke, sir i prašak za pecivo do glatke smjese.

Snijeg potom pažljivo dodajte u smjesu žutanjaka i sira. Polako mješajte kako bi zadržali zrak u smjesi. Žlicom uzimajte smjesu i stavljajte ju na pleh sa papirom za pečenje. Pecite 24 minuta na 150 °C.

  • Kada peciva izvadite iz pećnice iznenadit će vas njihov izgled sličan kuhanom bjelanjku, no ne dajte se zavarati, upravo takvi moraju biti, ali ne i zadugo. Naime nakon što se u potpunosti ohlade, peciva je važno pospremiti u posudu s hermetičkim poklopcem, te ih ostaviti preko noći. U tom periodu u potpunosti će promijeniti teksturu i početi nalikovati kruhu.
  • Kruh će ispasti vrlo izdašan i mekan, idealan uz saftna jela i za sendviče.
  • Pecivo prerežite i napunite ga salamom ili pečenim pilećim prsima, mozzarellom i svježim povrćem po želji.

Tekst nastao u suradnji s Tvornicom zdrave hrane.