Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Beauty report

Ulola Facelift – prirodna alternativa botoxu

Revolucionarnu kremu protiv bora isprobale su i brojne poznate osobe.

U zagrebačkom E-Rejuvenation centru, 11. prosinca je predstavljena najnovija linija tvrtke Ulola, poznatog proizvođača prirodne kozmetike. Predstavljena je linija krema za lice, a sam naziv Ulola Facelift upućuje na njezinu specifičnost, a isprobale su je i brojne poznate osobe poput Mile Elegović, Jasne Nanut, Tihane Harapin Zalepugin, Branke Donassy i Dženise Pecotić.

Ulola Facelift liniju čine 3 kreme: dnevna, noćna i za njegu kože područja oko očiju, a radi svojih vrijednih sastojaka kreme djeluju slično kao botox i lagano izravnavaju bore. Svoju učinkovitost Ulola Facelift linija krema zahvaljuje visoko vrijednom prirodnom sastojku Ameliox. Osim Amelioxa, krema sadrži hladno prešana biljna ulja avokada, ploda divlje ruže i makadamije te eterična ulja geranija, naranče i limuna. Sinergijski, ovi sastojci djeluju učinkovito na njegu i hidrataciju kože lica i vrata.



''Zadovoljni smo što nakon duge pripreme recepture Ulola Facelift linije krema kao i dizajniranja i certificiranja ambalaže imamo priliku ponuditi poklonicima prirodne njege kože izuzetno kvalitetan proizvod koji će, vjerujemo, postati svojevrsna revolucija u tretiranju bora kod poklonika prirodne kozmetike'', rekla je Andrea Maceljski, suvlasnica tvrtke Ulola.



''Danas, kako u svijetu tako i kod nas, prirodna kozmetika ima sve više pobornika i sve više dobiva na važnosti. Upravo stoga kreirali smo novu liniju proizvoda; Ulola Facelift kreme za lice i područje oko očiju.
Nit vodilja prilikom formuliranja samih proizvoda bila je prije svega kvaliteta sirovina potrebnih za proizvodnju, koja uključuje hladno prešana biljna ulja, kemotipizirana eterična ulja i prirodni konzervans".



''Ono što ovu liniju krema čini drugačijim od drugih je i aktivna komponenta Amliox koju proizvođač zove prirodna alternativa botoxu. Ova linija Ulola proizvoda prvenstveno je namijenjena zaglađivanju postojećih i sprječavanju nastanka novih bora'', izjavila je Dubravka Gabrić, članica stručnog tima za formuliranje proizvoda.



Na današnjoj prezentaciji predstavljen je i redizajn ostalih Ulola proizvoda za koje je zaslužan Goran Obrovac, glavni dizajner kreativne agencije Tadaa! te je najavljeno širenje i drugih proizvodnih linija tvrtke Ulola. Svi Ulola proizvodi su prirodnog porijekla i sadrže isključivo prirodne konzervanse, jedine dozvoljene u prirodnoj kozmetici. Isto tako, ne sadrže parabene, umjetne boje, mirise, a testirani su u Zavodu za javno zdravstvo Andrija Štampar te se proizvode bez eksperimenata na životinjama.



U sklopu filozofije tvrtke svi proizvodi kao i pakiranja tvrtke Ulola su nature friendly. Ulola facelift kreme protiv bora s efektom sličnim botoxu intenzivno hidratizira i regenerira kožu, ublažava bore te sprečava njihov prerani nastanak. Kreme su dostupne u trgovinama dm, Bipa i Kozmo, a cijene su 134 kn za 50 ml dnevne kreme, 138 kn za 50 ml noćne kreme i 121 kn za 15 ml kreme za područje oko očiju.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ne propustite

Savjeti i preporuke

Prirodna kozmetika na tržištu vrlo je raznolika, a ponekad je vrlo teško procijeniti kvalitetu i samu prirodnost micelarnih čistača, tonika ili krema te kako...

Savjeti i preporuke

Upitali smo prim. dr. sc. Darka Jurišića, suvlasnika poliklinike Kirurgija i estetika, na što pripaziti kada se odlučimo aplicirati Botox, kako pronaći i održati...

Beauty report

Jedna kapljica ulja mikroalge u sebi spaja snagu 4 milijardi aktivnih stanica, te tako postaje ekstrakt, iznimno bogat esencijalnim masnim kiselinama i prirodnim antioksidansima.

Savjeti i preporuke

Naše stanice ne samo da stare nego starenje šire i na okolne stanice, baš poput virusa.

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.