Spojite se s nama

Bok, što tražiš?

SheShe

Budi fit

10 najboljih sportova za trošenje kalorija

Predstavljamo vam deset sportova koji će vam u tome najbolje i najbrže pomoći.

Svi koji žele smršaviti nastoje izgubiti što više kalorija u što manje vremena, stoga bi bilo korisno znati koji sportovi i rekreacijske aktivnosti tome pomažu. Predstavljamo vam deset sportova koji će vam u tome najbolje i najbrže pomoći.

1. Trčanje

Osim što vam pomaže potrošiti 450 kalorija u 30 minuta (uz određeni tempo i prijeđeni put) trčanje je i fantastična kardio vježba. Obucite se prikladno, nabavite dobre tenisice i počnite vježbati.

2. Penjanje po stijeni

Na ovaj način u pola sata možete potrošiti 371 kalorija, te jačate snagu, izdržljivost i fleksibilnost.

3. Plivanje

Radi se o odličnoj vježbi za cijelo tijelo, s kojom možete potrošiti 360 kalorija u 30 minuta. No, većina ljudi ne može toliko dugo izdržati. Najbolji trening je u intervalima: plivajte dvije dužine, zatim kratak odmor pa ponovite rutu.

4. Bicikliranje

Ovisno o brzini kojom vozite, možete potrošiti oko 300 do 400 kalorija u pola sata. Bicikliranje je odlična kardio vježba koja jača bedra i listove.

5. Boks

Ako ste dovoljno hrabri da zakoračite u ring, potrošit ćete 324 kalorije za 30 minuta. Osim toga vaša kondicija i mišićna izdržljivost iz ovog će sporta izvući najviše.

6. Squash

Osim što ćete “spaliti” 300 kalorija u kratkom roku, squash gradi kondiciju i mišiće, te razvija fleksibilnost.

7. Košarka

Konstantna akcija koju pruža ovaj sport znači utrošak od 288 kalorija u pola sata i neizmjernu količinu zabave.

8. Veslanje

Uz utrošak od 280 kalorija u 30 minuta, veslanje je odličan način da izbacite višak energije. Osim toga, jača izdržljivost i gradi mišiće ramena, bedara i ruku.

9. Tenis

Radi se o zabavnoj igri koja zahtjeva brzinu, okretnost, snagu i reflekse. Na ovaj način potrošit ćete između 250 i 300 kalorija u pola sata.

10. Rolanje

Budući da je rolanje aerobna aktivnost, idealno je za izgaranje kalorija i topljenje masti. Za sat vremena rolanja izgorjet ćete prosječno 420 kcal, a kako ćete svakim danom biti sve brži i spretniji, tako će se i ta brojka s vremenom povećavati. Uz sve navedeno, poboljšava se i cirkulacija koja je važna za uspješno uklanjanje celulita. .

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Pročitajte još

Budi fit

Je li boks doista sport koji je rezerviran samo za muškarce? U svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, ženski boks je još prilično nezastupljen...

Budi fit

Kada se govori o mršavljenju, mnogi nisu sigurni što je učinkovitije u gubljenju kilograma – vježbanje ili dijeta?

Budi fit

Društvenim mrežama kruže mnogi mitovi o mršavljenju, koji ponekad mogu biti i štetni za zdravlje te suprotni cilju da smršavite, pa ih vrijedi ‘protresti’,...

Gastronomija

Biblijska mahunarka vraća se na velika vrata.

Advertisement