Connect with us

Hi, what are you looking for?

She.hrShe.hr

Budi fit

Smršavite 5 kilograma zdravim tempom

Manjim dnevnim unosom kalorija i redovitim vježbanjem do rezultata.

Je li vam dosta proizvoda, programa i osoba koje tvrde kako imaju sjajan recept za brzo i trajno mršavljenje? Istina je sljedeća: ako želite izgubiti kilograme važno je sagorijevati kalorije zdravim tempom!

Prema američkom Centru za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC), zdrav tempo mršavljenja iznosi pola do jedan kilogram tjedno. Kako biste izgubili 5 kg, valja poboljšati prehrambene navike i posvetiti se vježbanju.

1. Manji dnevni unos kalorija

Snizite dnevni unos kalorija za 250 do 500 kalorija kako biste smršavjeli do pola kilograma svaki tjedan. Pažljivo čitajte deklaracije s proizvoda koje jedete i pijete, kako biste ustanovili koliki je vaš dnevni unos kalorija.



2. Manje porcije

Jedite manje porcije 4 do 6 puta dnevno. Probajte se pridržavati predloženi (preporučenih) veličina porcije s pakiranja hrane. Manjim ćete porcijama ukloniti kalorije iz svoje dnevne prehrane, što će vam pomoći da ostvarite kilažu koju ste si zacrtali.

3. Zdrave grickalice

Odbacite junk hranu i visokokalorične grickalice koje doprinose gomilanju kilograma. Umjesto da posežete za čipsom, kolačićima i slatkišima, jedite svježe voće i povrće. Ova vrsta grickalica će vam omogućiti više hranjivih sastojaka, a manje kalorija po obroku.



4. Dovoljno vode

Pijte veće količine vode kako biste tijelu osigurali dobru hidrataciju. Na taj će način i vaš trbuh biti puniji, a vi ćete izbjeći potrebu za ispijanjem pića bogatih masnoćama, kalorijama i šećerom. Ovo izbjegavanje kalorija će dobro doći vašem nastojanju da izgubite kilograme.

5. Kardio vježbe

Svakodnevno izvodite kardiovaskularne vježbe i to 30 do 60 minuta. Započnite polagano, s 10 do 15 minuta svaki dan dok ne uspijete odraditi duže treninge. Ovisno o vašoj težini i aktivnostima koje odaberete, trošit ćete različitu količinu kalorija.

Ordinacija.hr

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Više

Budi fit

Postoje neke stvari koje su zapravo vrlo logične i najčešće se spominju, a provjerili smo i sa stručnjakom

Beauty report

Pravilnom njegom i prehranom do duge, guste i zdrave kose.

Budi fit

Ako trenutno niste spremni izaći iz kuće i trenirati u teretanama, sve to možete raditi u svom domu i održavati tjelesnu aktivnost, ali i...

Savjeti i preporuke

Vježbanje na otvorenom donosi mnogo prednosti, a ako zimi redovito trčite, vozite bicikli ili hodate na otvorenom, primijetit ćete npr. neugodan osjećaj zategnutosti kože...

Advertisement

Impressum


Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.