Alkoholna pića i dijeta

Pridržavanje dijete znači odricanje od mnogih prehrambenih namirnica, a to se odnosi i na alkoholna pića. Alkohol je neprijatelj vitkosti jer pojačava apetit i smanjuje sposobnost organizma da sagorijeva masti. Piju li se umjereno, neka alkoholna pića ne moraju se potpuno izbaciti iz jelovnika. Ne možete li se odreći omiljenih alkoholnih pića niti za vrijeme dijete, dobro je znati koja pića sadrže najmanje kalorija.

Vino

Za vrijeme dijete, među alkoholnim pićima najbolja opcija je vino. Bijelo vino sadrži manje od jednog grama ugljikohidrata po čaši i ne sadrži masti. Dodajte mineralnu vodu i dobit ćete odličnog saveznika u dijeti.

Čaša bijelog ili crnog vina sadrži samo 70 kalorija, što je manje nego kod većine alkoholnih, ali i bezalkoholnih napitaka. Izbjegavajte slatka desertna vina, jer čaša sadrži preko 300 kalorija.

Žestoka pića

Žestoka pića kao što su vodka, viski, bourbon, rum i gin sadrže manje kalorija nego druga alkoholna pića. Primjerice, čašica vodke od 35 ml sadrži 72 kalorija, za razliku od velikog piva i kremastih likera koji sadrže preko 110 kalorija.

Žestoka pića sadrže i više alkohola, stoga većina ljudi popije manju količinu i više pije vodu, što je također dobro za održavanje linije.

Pivo

Svijetlo pivo i lager sadrže manje kalorija od tamnih varijanti. Naravno, pivo pijte u umjerenim količinama.

Kokteli

Većina koktela sadrži mnogo kalorija i puno šećera. Kremasti kokteli poput Pina Colade mogu sadržavati od 500 do 700 kalorija, stoga umjesto njih odaberite Bloody Mary, koji sadrži vitaminima bogat sok od rajčice, Cosmopolitan ili Sex on the Beach, koji sadrže oko 130 kalorija.