Luksuzni turizam i u Hrvatskoj

Prodaja luksuznog smještaja putem digitalnih kanala uvelike odstupa od prodaje ostalih vrsta smještaja. Gosti vjeruju dokazanim sustavima i dokazanim brendovima. Kako ih privući da naprave online booking upravo na Vašoj stranici? Što pri tome razlikuje Britanca, Francuza ili Skandinavca? Koje su njihove želje i potrebe i što im neophodno trebate omogućiti? Na koji način komunicirati s njima?

750x500Weboo_VIZUALKonferencija o internetskom marketingu ‘Weboo 100% Turizam’ održava se vrlo uskoro, 13. ožujka u Zagrebu, a iz svog bogatog programa izdvaja predavanje na temu luksuznog turizma u Hrvatskoj o kojemu će govoriti Dino Oreški, menadžer digitalnog marketinga u Radisson blu Resort & Spa u Dubrovačkim Vrtovima Sunca i u Hotelu Šipan. U svojoj je karijeri radio kampanje iz gotovo svih industrijskih grana, ali mu je najveća strast turizam, gdje bilježi najbolje rezultate.

Sadržaj predavanja

Uz ponajbolje predavače orjentirane prema turističkoj promociji kroz web kao moćan alat, predavanja će sadržavati i sljedeće teme:

Kako događaj koji traje svega nekoliko dana održati na životu i visoko na ljestvici tijekom cijele godine – Špancirfest- misija širenja dobrih festivalskih emocija po webosferi.

Pitate se jeste li talent za turizam – predavanje koje pokazuje današnje trendove zapošljavanja, pomaže pronaći najbolje zaposlenike te savjetuje kako to rade velike organizacije.

zaposlenikKako biti konkurentniji uz XML integracije s dobavljačima turističkih proizvoda? Obogaćivanjem svoje ponude, turističke agencije i turoperatori nude kupcu dodanu vrijednost, zadržavaju ga dugoročno te grade lojalni međusobni odnos. Saznajte kako izgleda integracija, koliko dugo traje i koje preduvjete je potrebno zadovoljiti.

Navodimo i ostale najzanimljivije teme konferencije:

Jeftini ili besplati alati za uspjeh

Komentari gostiju na webu

Želite li turiste iz Rusije?

Najprofitabilnije opcije online marketinga za turističke tvrtke

Kako turisti odabiru destinaciju?

Sudjelujte na cjelodnevnim edukativnim predavanjima u sklopu konferencije ‘Weboo 100% Turizam’ kao sudionik ili izlagač PRIJAVOM te uživajte 13. ožujka od 9 do 17 sati i osvojite brojne nagrade među kojima dijelimo i ulaznice za sajam Web::INDUSTRIJA ‘Carstvo privlačnog sadržaja’ te seminare s Web Marketing Akademije.

14. ožujka nastavljamo uz tri stručne edukacije:

Kako iskoristiti internet za viralnu kampanju turističke destinacije?

Promocije na booking servisima

‘Google AdWords – Google Analyitcs Turizam’

Edukacije drugog dana ograničene su brojem polaznika te se moguće PRIJAVITI još samo nekoliko dana.

OSVOJITE NAGRADU

Poklanjamo vam 1×2 ulaznice za konferenciju o internetskom marketingu ‘Weboo 100% Turizam’.

Ukoliko želite osvojiti nagradu, igrajte se s nama. Pošaljite nam odgovor na nagradno pitanje na mail adresu: [email protected] s naslovom WEBOO te navedite sljedeće podatke: ime i prezime, svoju punu adresu i broj telefona.

Na konferenciji Weboo 100% Turizam možete osvojiti ulaznice za sljedeći edukativni sajam koji se održava 29. 05.  pod nazivom:

1.) Veselo selo ‘Piceki, pureki i patkice’

2.) Mega građevine ‘Tornjevi, neboderi i mostovi’

3.) Web::INDUSTRIJA ‘Carstvo privlačnog sadržaja’

Vaše prijave primamo do nedjelje, 09. ožujka, nakon čega ćemo objaviti ime dobitnika.

Dobitnica je Romana Godec-Fuček. Čestitamo!