Proljetno vježbanje za top formu

Proljeće nas je napokon izmamilo na zrak i potaknulo na vježbanje ne samo kako bi se bolje osjećali nego kako bi i bolje izgledali kad skinemo slojeve odjeće iza koje smo se skrivali cijelu zimu. Mnogi su već skočili na bicikl ili oštro krenuli s trčanjem i planinarenjem,  iako  nije pametno ni odmah navaliti, pogotovo ne oni koji nisu bili aktivni od lani ili duže.

Naime, zbog nagle aktivnosti česte su i ozlijede, jer vaši mišići nisu osposobljeni za dodatni ili novi posao koji sada zahtijevate od njih. Iz tog razloga je vrlo važno da razvijate mišićnu snagu i fleksibilnost postepeno, posebice u donjem dijelu tijela.

Zagrijavanje i istezanje najvažnije

Zagrijavanje mišića prije vježbanja i hlađenje nakon vrlo su važan dio procesa. Istezanje je izuzetno korisno jer budi mišiće koji su spavali zimskim snom. Prebacite li se iz sjedećeg načina života u turbo život, sigurno će boljeti i nećete biti motivirani za daljnje aktivnosti.

Preporuča se kombinacija vježbanja kod kuće s laganim šetnjama ili trčanjem kako biste prekinuli monotoniju i time pospješili rad muskulature. Kombinirate aerobno vježbanje (orbitrek, sobni bicikl, traka za trčanje) s vježbama snage (bučice, čučnjevi, iskoraci, girje…) i na taj način sigurno skidajte kile, ali i učvrstite mišiće.

Javno.hr