Hi, what are you looking for?
U našoj kulturi ne postoji svijest o važnosti financijske pismenosti čemu je dokaz i činjenica da ona u hrvatskom obrazovnom sustavu nije uopće ili...
Studija je analizirala niz brendova u vlasništvu slavnih na temelju čimbenika kao što su prihodi, pretraživanja društvenih medija i stope angažmana, kako bi se...
Nekim je ljudima internetska kupnja postala prirodna poput disanja, dok postoje i oni koji su potpuno nepovjerljivi kada se radi o otkrivanju broja bankovnog...
Mnoga dosad provedena istraživanja pokazala su da gotovo polovica odraslih ljudi nema ušteđevine ili pak je taj iznos premalen da bi pokrili nenadane troškove.
Budući da obuhvaća mnoštvo proizvoda, oprema i odjeća za bebe su segment u koji novopečeni roditelji ulažu najviše novca.
Svakodnevno vidite i dotičete razne stvari čija energija, zajedno sa onom koju nosite u sebi, može učiniti čuda.
Čak 35 posto She.hr čitateljica ne planira kupovati na ljetnim rasprodajama
American Express potvrdio ugled vodeće kartice koja vrijedi više